2015-05-13

KIDS★KIDS★KIDS

元気なキッズたちをご紹介★

ダンス仲間の三人組!

洋服もおそろいのオシャレさんたちです!

決めポーズ*<(●´з`)ノ*・゚゚・*:.。..。.:*・゚゚・*:.

ジャンプしてるところがいい!とのことでしたので、

元気いっぱいな感じになりました!


こちらは5歳の誕生日記念に、コマさんで。

ほっぺたぐるぐる〜

似合ってます(*´∀`)かわいい!



おしゃまなレディたち

私も小さい頃、おしゃまってよく言われました。笑


こちらの三人は、巨大鯉のぼりつくりにも参加してくれました♪

絵の中で乗っちゃうことも出来るよー((*´∀`*))

てへぺろ★がかわいい弟君は、そのままてへぺろオラフぺろ!(`・ω・´)

仲良しですね♪

おうちにかざってね!

2 件のコメント:

Naomi Chelsea さんのコメント...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.....!!!

Michael Twin さんのコメント...

Thanks for your very useful Information. I will bookmark for next reference. I really liked this part of the article. I wait for the next post :)